Kalla fötter

Smygläser Ozzys självbiografi så smått, men jag tror man ska läsa den på engelska. Man hör hur han låter i boken och det gör sig bättre på hans eget språk. Jag vet inte när jag ska dra gränsen för omåttligt tråkiga Frihet. Den står i vägen för all rolig läsning.

Jag är en av de mest frusna människor jag vet och därför har jag spanat in den optimala julklappen till mig själv.

Snug rug

Och sen kan man kanske komplettera med dessa
2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. TinaO
    Nov 16, 2011 @ 13:56:15

    KUL att DU är här!! Vad glad jag blev! 🙂

    Svara

  2. lindasteen
    Nov 16, 2011 @ 14:54:36

    Du fattas Parkbibblan gumman:) Det är tomt utan dig.

    Svara

Kommentera

