Oh yeah! En screenshot av min header!

I Gittan och gråvargarna finns en fröken som alltid säger Ooooh, så roligt (på hemmasnickrad skånska så det blir euuooo seooo reuooligt) om allt som de små gossarna och flickebarnen ska göra på dagis. Gittan brukar inta en rätt skeptisk hållning. Hon vill helst hänga i sandlådan med Nils. Jag har också svårt för hurtfriska klämkäckhetsministrar. Men nu var det här fasansfullt jätteroligt. Jag fick en screenshot av min header! Jag tror att jag förstår vad det betyder, men är dock inte helt supersäker.  Anna T är en gammal elev till mig som gjort ett antal oförglömliga filmer och presentationer under sina år på Parkskolan.  Bland annat har jag blivit porträtterad som Hades i en moderniserad film med den grekiska mytologin som fond, där en efter en av dokusåpadeltagarna röstades ut och hamnade hos mig, stackarna. Hon har också skaffat mig en autograf av Magnus Carlsson, min oförmodade hjälte från schlager/discoträsket. Ooooh, så roligt.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna T
    Dec 19, 2011 @ 22:55:03

    Hahah vad kul att du blev glad 😀 haha hade nästan glömt bort magnus carlsson autografen 😀 hahaha, kommer ihåg hur du fick göra en omtagning när du fick den för att vi skulle filma!

    Svara

  2. En kortbent brunett
    Dec 20, 2011 @ 08:10:30

    Jag är förstummad… och sannerligen sannerligen säger jag dig att jag inte vet vad som är bättre: att äga en Magnus Carlsson- autograf för att man gillar honom eller att, som jag, äga en dedicerad Mattias Weinhandl- autograf bara för att man är så hockeybefriad.

    Sharon

    Svara

  3. lindasteen
    Dec 20, 2011 @ 21:41:16

    Vad hette det där gröna monstret som gjorde entré? Gorgel? Gorgon?

    Svara

    • En kortbent brunett
      Dec 21, 2011 @ 07:55:58

      Det tog mig en liten stund innan jag insåg att det inte var Magnus eller Mattias som du menade utan allas vår Gordon. Gordon, utomjordlingen som är kingen på att vika askar och som kan tänkas att äta upp oss om vi mot förmodan skulle klaga på ex askarna.

      Sharon

      Svara

Kommentera

