Oh så fasansfullt trevligt!

Nu så hade den här kommit hem i brevlådan till min stora förtjusande förtjusning. Jag vet inte om jag är övertänd, men jag tror att den kan toppa Charlaine Harris som jag tycker så mycket om. Jag liksom känner det på mig. Vi får väl se hur det blir med den saken. I inledningen har hon ihjäl en vampyr med sitt parasoll och det kallar jag en bra start

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anneli
    Jan 18, 2012 @ 20:34:52

    Låter definitivt lovande 🙂

    Svara

    • lindasteen
      Jan 19, 2012 @ 18:30:06

      Ja tänk dig viktoriansk miljö och en hjältinna som bekymrar sig för att hennes favorithårnål råkat fastna i en vampyr:-) A novel about vampires, werewolves and parasols:-)

      Svara

  2. Terhi Granberg
    Jan 19, 2012 @ 13:14:29

    Får man låna när du är klar?

    Svara

  3. En kortbent brunett
    Jan 19, 2012 @ 15:53:12

    Av en slump har jag läst ett flertal självbiografier den senaste tiden, allt från Keith Richards, Patti Smith Mötley Crüe, Marilyn Manson till Ozzy förståss… Dock har jag börjat få nog av Jack Daniels så nu skall jag ta itu med The curious incident of the dog in the night-time av Mark Haddon som en kollega talat sig varm om.

    Sharon

    Svara

    • lindasteen
      Jan 19, 2012 @ 18:26:56

      Då förväntar jag mig ett omdöme inom kort. Jag tänkte inte på det men både Ozzy och Mötley ar ju biografier. Lite annorlunda än Steve Jobs som jag håller på med nu dock.

      Svara

Kommentera

