Överaktiv skridskofröken har kul på jobbet

Oh en sån dag! Eftersom vi har såna connections så får eleverna vissa tider åka skridskor och spela hockey i Fjällräven arena. De är hyfsat obekymrade om att restaurangen är öppen och att de ger matgästerna underhållning. Jag älskar bekymmerslösa barn! (eller barn och barn… de är 16) Det råder hjälmtvång på isen och sist vi var där var det si och så med hjälmarna på pojkskallarna, men en medgörlig typ gick med på att använda min ridhjälm som jag lyckligtvis hade i bilen. Det var en syn som hette duga. Sen får jag vara med också och kan nyttja gamla hockeykunskaper från fornstora dar. Jag vägrar att växa upp! Vägrar!

3 reaktioner på ”Överaktiv skridskofröken har kul på jobbet

  1. Kom igen Linda- bli lite mer mogen och allvarlig nu, tänk på din kropp och var rädd om dig…..som jag gör 😉

Kommentera

