Grupptryck fungerar

Jag var den enda i hela Kittelfjäll som inte hade hjälm och jag inser att jag måste köpa en. Återigen känner jag mig omsprungen av tiden, förrådd och förnedrad. När i hela friden skedde detta? Alldeles nyss rådde ingen hjälmhysteri, men helt plötsligt är man alldeles övermannad och beger sig mot Stadium med vit flagg och uppgiven min. Läste lite bok också mellan åken.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anneli
    Mar 08, 2012 @ 12:20:54

    Tänk så praktiskt nu har du en till skoterturen oxå. Utan hjälm sist had jag fått risper i svålen av allehanda björkar och granar. Vill du ha bevis så kom och kolla in min hjälm.

    Svara

  2. lindasteen
    Mar 08, 2012 @ 14:09:55

    Ja allt för att undvika svålrispor:)

    Svara

Kommentera

