Världens intressantaste inlägg

Senast lästa: Pretty Monsters – Kelly Link
Senast köpta bok: Blood Bound – Patricia Briggs
Senast lånade bok: Till offer åt Molok – Åsa Larsson
Senast fådda bok: Själlös – Gail Carriger
Favoritbokhandel: SF-bokhandeln. Den är som ett magiskt slott.
Favoritbibliotek: Parkbiblioteket, tacka givet!
Antal lånekort: Ett
Använder som bokmärke: Hundöron, hårspännen och regelrätta bokmärken men det senare används ytterst sällan. Kuvert. Avier.
Favoritmat/snack vid läsning: Ettan portion i en oändlig ström. Men jag äter inte upp dem.
Favoritdryck vid läsning: Kaffe eller te eller vin.
Favoritställe att läsa på: Överallt där det är fysiskt möjligt
På den sidan är jag i den bok jag läser just nu: The girl with the steel corset s. 194, Feed s.78
Den här boken köper jag till en förälder: Kollektivt självmord av Paasilinna (till pappa)
Den här boken köper jag till min bästa vän: Beror på vem jag ska köpa till. Mina kompisar läser så olika. Nyaste Lasse-Maja till min dotter.
Den här boken köper jag till min partner: How to pimp your packmoped (om det fanns en sådan).
Favoritgenre: Just nu urban fantasy
Favoritformat: E-bok
Författarfavorit: Stephen King
Den tjockaste bok jag läst: Det av ovan nämnda tegelstensmästare
Den tunnaste bok jag läst: Silke av Alessandro Baricco
Favoritljud när du läser: Inget alls
Favorittidning: Allt om Mat
En bra bok att ge bort: En fina kokbok som man själv kanske inte köper men gärna vill få
Bokgenre som jag undviker: Vanlig fantasy. Det går bara inte
Så gör jag med böcker som jag inte vill ha längre: Ger bort dem
Såhär håller jag koll på vad jag läst: Goodreads
Såhär sorterar jag min bokhylla: Finns ingen som helst struktur
Nästa bok jag ska läsa: Kaninhjärta

Hittat i Nilmas bokhylla

10 reaktioner på ”Världens intressantaste inlägg

Kommentera

