A bad case of the inte-kunna-läsa-vidare-för-det-var-för-skrämsligt

Amanda Hellbergs Jag väntar under mossan är nog den kusligaste bok jag läst på mycket mycket länge. En recension kommer den 30/5 på Swedish Zombie, men alltså gaaah, så rädd jag blir. Hade tänkt läsa den för min lilla pluttunge, men det törs jag inte. Törs knappt läsa den själv, ju. Två kvällar i rad har jag varit tvungen att sluta läsa, med hjärtat i halsgropen. Shit asså.

4 reaktioner på ”A bad case of the inte-kunna-läsa-vidare-för-det-var-för-skrämsligt

Kommentera

