Sökes: Stora Tvåtaktsboken av Jim Lundberg

 

 

 

 

 

 

 

Jag trodde allt i bokväg fanns på adlibris och när sambon påtalade en bokbrist blev jag genast intresserad och började kolla adlibris och bokus. Men nä. De fanns inte, utan man måste beställa dem på Classic Cars och nån annan verktygssida. Konstigt. Böckerna i fråga heter Stora Tvåtaktsboken av Jim Lundberg (lysande titel)  och den andra har den diaboliska titeln Ingenjörens Svarta Bok, där varje sida är mattlaminerad och smutsavvisande.

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anneli
    Maj 20, 2012 @ 07:21:42

    Ännu ett par böcker jag inte kommer att läsa. Fast jag skulle gärna bläddra i ”den svarta”

    Svara

  2. TinaO
    Maj 20, 2012 @ 08:19:14

    Har du kollat Antikvariat.net och Bokbörsen? Där brukar man kunna hitta det mesta 🙂

    Svara

  3. Mattias
    Okt 09, 2014 @ 15:51:06

    Fann du dom? Jag är på jakt efter EXAKT dom böckerna. Vill du sälja?

    Svara

Kommentera

