Är du laddad?

Laddar min Mp3, samt plattan. Inom kort kommer antagligen mobilen behöva laddas och säkert också Martins bärbara. Min laptop måste ständigt vara inkopplad, batteriet är kört. Vid långväga färder ut i vildmarken måste man se till GPSn är laddad. Dotterns telefon bör laddas, henne bärbara DVD-spelare, sambons rakapparat likaledes, för att inte tala om hans mobil. Min kamera. Dotterns kamera. Inte nog med det, Fotbolls-EM startar inom jättekort. Finns det nån sladd för det?

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Nike Bengtzelius
    Jun 06, 2012 @ 11:28:38

    På 90-talet förutspådde man att vi inom bara några år skulle ha batterier som räckte i ett års tid. Oklart vad som gick snett på vägen. Min smartfån är uppenbarligen så smart att den tröttar ut sig själv.

    Svara

  2. Linda
    Jun 09, 2012 @ 14:46:30

    Jag har en gammal nokia som folk hånar mig för. Är inte särskilt taggad på nåt mer high tech än så, men jag lär väl få vika ned mig till slut

    Svara

Kommentera

