Belinda Bauer – jag trodde vi hade något

Jag läser Darkside nu, som kom efter Blacklands och jag är faktiskt besviken. Bauer har samma skickliga, härliga sätt att skriva och hon har valt ut en ny antihjälte som är så omtyckningsbar som han kan bli, Jonas Holly med en MS-sjuk fru. Men jag har läst 200 sidor snart och det händer ju ingenting. Det är kallt och regnigt på Exmoor-heden, persongalleriet är inringat, mördaren introducerad så vad väntar hon på Belinda?

2 reaktioner på ”Belinda Bauer – jag trodde vi hade något

  1. Ja det är nog svårt att komma med något bättre än Blacklands för den är ju så bra!. Men håll ut lite. För den blir riktigt bra sen den här. I alla fall tyckte jag det 🙂

  2. Tack! Jag fattade nu att kapitlen är en neddräkning av dagar, vilket hjälper till när man ser att upplösningen närmar sig:)

Kommentera

