Flytta böcker

När man ska flytta, som vi håller på att göra nu, så finns det ju prylar och saker och kläder och möbler och som i mitt fall – lite böcker. Jag tycker att jag har lottat ut massor på zombiesidan, men det hjälper inte – majoriteten av mina kartonger som jag packat innehåller böcker. Det finns mängder.

Komplikationer tillstöter då biblioteksböckerna ska med. Det gäller att hålla isär dem, men trots att jag är noga med det (???) så har jag strulat bort Styggelsen av Amanda Hellberg och tvingas böta på bibblan. 171 spänn. Jag kommer garanterat att hitta den om några år.

2 reaktioner på ”Flytta böcker

Kommentera

