Tarantino ångar på

caitlinJust nu är det roligare att titta på vilka böcker som kommer än att läsa dem. Jag är lite sugen på att läsa The Hobbit, som jag har hemma i hyllan och jag håller faktiskt på med Puma Swede – Mitt liv som porrstjärna. Jag är förvånad själv att jag läser den – får väl se om det blir en flipp eller en flopp. Går lika trögt fortfarande att läsa, men filmmässigt ser jag fram emot The Hobbit givetvis, Life of Pi och Tarantinos Django Unchained. Jag retrokollar Kill Bill bara för att komma in i Tarantino-lingot igen. Och jag har ju Caitlin Morans bok liggande på bibblan. Den verkar ju skojig!

Kommentera

