Jakten på Jack

Jag har läst 3 böcker på denna serie och jag håller på med fjärde nu och hittills är den bra men jag är bara på femte kapitlet. Det som är bäst med böckerna är att dom är spännande och lätta att läsa. Boken utspelas i Stockholm. innan har dom varit i Vasamuseet, Gröna Lund, Gamla Stan. Gamla stan var den första sen kom Vålnader på Vasaskeppet, sen kom varulvar i Storkyrkan och nu läser jag Häxor i tunnelbanan. Jag tycker att tredje boken var bäst hittills därför det händer saker i den som är så bra.

 

xjack_1.png.pagespeed.ic.qm6ZaghaCo

Kommentera

