Jag är inte så elektronikkåt egentligen

… men jag har, trots djuprotad elektronikfientlighet, lyckats på villervallriga avvägar  orienterat mig så smått i surfplattediket och införskaffat en Samsung Galaxy Tab 10.1. Bara känslan att skriva Samsung Galaxy Tab 10.1 känns främmande. Men det är en skitcool pryl. Så nu har jag Korparna hemma i den och den är lånad från biblioteket. Ba tjitjing direkt in! Min sambo har ett finger med i spelet, jag skulle aldrig ha gett mig ut på så tunna isar annars, samt alla bloggare som skriver om surfplattor. Snacka om marknadsföring. Jag har inte nått så långt att jag med självklarhet kan säga att jag läser e-böcker på plattan, men jag beräknar att jag på ett naturligt och avslappnat sätt kan svänga mig med den terminologin inom loppet av två veckor. Kanske tre.

3 reaktioner på ”Jag är inte så elektronikkåt egentligen

  1. Jag är förstummad!!! Först en Samsung Galaxy Tab 10.1 och vad blir det sedan… ja, jag törs inte ens tänka tanken ut.

    Arg skattebetalare/ Moralens väktare/ AKA Sharon

  2. Jag har varit usel på den tyska fronten… om man bortser från att jag har läst en del Hesse. Men kanske något av Christa Wolf?

    Sharon

Lämna en kommentar